Retur- och återbetalningspolicy

Återbetalningspolicy

Hos Elevay är din tillfredsställelse vår högsta prioritet. Vi erbjuder lösningar som gör det enkelt att möta dagen med ett leende och självförtroende. Vi tror starkt på våra produkters kvalitet och effektivitet och rekommenderar att du använder dem i minst 14 dagar för att uppleva deras fulla fördelar. Om du trots detta inte är nöjd efter 14 dagar och inom vår 60-dagars pengarna-tillbaka-garanti, vänligen kontakta oss på support@elevay.se.

Avbokningspolicy

Eventuella ändringar eller avbokningar av en beställning måste göras inom 24 timmar efter att ordern lagts. Efter denna tidsram kan vi tyvärr inte garantera att ändringar kan göras, eftersom ordern kan ha gått vidare till hantering. Vid avbokning inom 24 timmar återbetalar vi beloppet inom 7 arbetsdagar.

60-dagars Pengarna-tillbaka-garanti

Vi är övertygade om att våra produkter kommer att ge dig de resultat du söker. Vi uppmuntrar dig att ge dem en chans under minst 14 dagar. Om du ändå är missnöjd kan du returnera produkterna inom 60 dagar efter köpdatum. Observera att eventuella fraktavgifter (om tillämpligt) inte återbetalas.

För att påbörja en retur, vänligen kontakta vårt supportteam genom att fylla i formuläret på vår Kontakta oss-sida eller mejla oss direkt på support@elevay.se. För att påskynda processen, vänligen inkludera ditt ordernummer eller det namn och den e-postadress som användes vid beställningen.

Skadade varor

Vi tar stor hänsyn till att förpacka våra produkter säkert för att förhindra skador under leverans. Om din produkt ändå skulle anlända skadad, vänligen kontakta oss inom 72 timmar efter leverans. Mejla oss på support@elevay.se med en tydlig bild av skadan. Vi avgör om du är berättigad till en ersättningsprodukt utan extra kostnad. Observera att vi inte kan ersätta, återbetala eller acceptera returer för skador som orsakats av normal användning, slitage eller felaktig användning.

Frakt och leverans

Vi strävar efter att leverera din beställning i tid, men vi kan inte hållas ansvariga för förseningar som orsakas av faktorer utanför vår kontroll, som problem med fraktbolaget, tullhantering eller andra omständigheter. Om du stöter på problem med din leverans, vänligen kontakta fraktbolaget direkt. Vi ansvarar inte för förlorade, stulna eller försenade paket.

Felaktig leveransadress

Det är kundens ansvar att säkerställa att korrekt leveransadress anges vid beställning. Om adressen är felaktig och vi inte meddelas inom 24 timmar efter beställningen kan vi inte erbjuda omleverans eller återbetalning.

Ändringar i policyn

Vi förbehåller oss rätten att när som helst ändra denna återbetalningspolicy. Det är kundens ansvar att granska den senaste versionen av policyn innan ett köp genomförs. Genom att köpa och använda produkter från Elevay godkänner du denna återbetalningspolicy.